Ga naar inhoud

films knippen ?


Aanbevolen berichten

ok thnx voor het programma maar ik moet deze klus snel geklaard hebben van mijn nieuwe schijf komt er aan en dan wil ik al mijn films op cd staan hebben en om ze in 2 de knippen vind ik te lastig omdat mijn pa ondertitels moet hebben. dus om dit alles in het kort te zeggen : wet je er geen handleiding voor maar het moet dus puur zijn om een stukje op het einde en in het begin weg te knippen. hopelijk kan iemand me daar bij helpen :(
Link naar reactie
ja he? je kan er kei veel mee. Ik ben er ook aan gekomen door gewoon te zoeken op internet, ik moest van camcorder op cd zetten, dus moest verkleinen... Je kan kiezen uit verschillende kwaliteiten. Het is alleen jammer dat het verkleinen zo lang duurt... Maar dat is volgens mij bij elk progje zo (??).
Link naar reactie
dat staat ergens anders, ik ga ff voor je kijken, just a second //edit: Ok doe het volgende; VIDEO => Compression => Kies voor Intel Indeo Video 4,5. Nu kan je de gewenste qualiteit aangeven. Als je qualiteit 0 doet moet je niet denken dat het beeld dan zwart is, dan is het nog steeds mooi, alleen krijg je soms van die HELE dunne streepjes te zien. (geen zwarte strepen of zo maar dan rolt het beeld wat). Naja je moet zelf maar ff experimenteren met wat het beste is. Minder qualiteit is natuurlijk een kleiner bestandje. Succes. //edit 2: Vergeten; kies ook voor Force Keyframes every 24 frames, anders is het zo dat als je kijkt en je wilt "doorspoelen" dat ie daar kei lang over doet, net zo lang als dat het normaal geduurt zou hebben met afspelen.
Link naar reactie
héél hard bedank !!!! :D Nu de film zelf is zo'n 709 mb zal deze daarna minder zijn of iets meer???? of welke functie pak ik voor een medium kwaliteit en een iets minder mb ?? of gaat dat niet :-? En van die kwaliteit, ik kijk deze films op tv en ik zit daar dan zo'n 4 m vanaf dus zal de kwaliteit wel goed zijn niet? (ik zet hem wel op 10)
Link naar reactie
[quote:cac7bae581]Nu de film zelf is zo'n 709 mb zal deze daarna minder zijn of iets meer????[/quote:cac7bae581] Je bedoelt na het comprimeren? Ja dat kan wel kloppen idd. Als je nu nog een keer comprimeerd dan wordt de qualiteit natuurlijk weer wat minder, maar het valt toch bijna niet op. (Misschien wel als je nu nog een keer qualiteit 0 doet, dat weet ik niet). [quote:cac7bae581]of welke functie pak ik voor een medium kwaliteit en een iets minder mb ??[/quote:cac7bae581] Naar mijn weten heeft de Indeo codec (in virtualdub) de beste qualiteit/grootte in mb verhouding...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...