Ga naar inhoud

Brom in luisperekers


Aanbevolen berichten

Ik heb het ook aan de hand gehad. Ik heb de PC wel en de versterker niet geaard. Dat bleek voldoende. Overigens kun je ook aarden door zelf een kabel te trekken naar verwarmingsbuizen De geluidskaart in een ander slot heeft wel nut als je hem helemaal onderin plaatst waardoor storingen en mogelijke invloeden van andere componenten minimaal zijn. Meestal werkt dit voor algemene storingen, ruis, e.d. en niet voor een 50Hz brom.
Link naar reactie
testjes op papa dag gedaan : het ligt aan de versterker. 1. Pc op een gewone actieve luidsprekertje aangesloten : geen brom -- aangesloten op AV receiver 2. Casema radio antenne eruit : BROM 3. Casema tv antenne eruit : BROM 4: nu komt het : Casema zowel radio en TV eruit : GEEN BROM. Wat kan ik hier aan doen ? :(
Link naar reactie
Dat dacht ik al, ben bang dat je dan voor allebei een groundloop isolator moet kopen. Deze kosten net geen 11euro per stuk bij de zaak waarvan ik je de naam al eens gemaild heb. Klinkt heel logisch voor mij dat je dan geen brom hebt. Alle massapunten hangen aan elkaar via antenne, tulp of wat voor stekkertjes dan ook van radio en tv.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...