Ga naar inhoud

MMSYSTEM006 foutmelding..???


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik krijg bij een poging om een AVI file af te spelen het bericht: Eror MMSYSTEM006, er is geen stuurprogramma geinstalleerd. Meerdere mensen in mijn omgeving kunnen deze file niet lezen, op de diverse systemen 2000, win98 enz. Ik gebruik voor dit soort programma's meestal irfanview. Wie o wie, kan mij een bruikbare oplossing aanbieden of een werkende link... Met een vriendelijke groet en in blijde afwachting, Karel.
Link naar reactie
[quote:27f23172aa="Bosje"]gewoon de juiste codec op het internet zoeken en installeren zoals jezelf aangeeft. Dat hij op meerdere machines de AVI niet wil lezen, ook aan gedacht dat het een corrupte AVI is ? Of een nep AVI :cry: Gewoon deleten die AVI zou ik zeggen[/quote:27f23172aa] In ieder geval bedankt de aandacht en de moeite, Voor volledigheid: De juiste codec zoeken...., dat is voor een newby in deze materie nu juist het probleem.. kan ik elke codec zonder gevaar en probleem zondermeer installeren ??? De AVI is niet corrupt, hij loopt op 1 machine prima, dat is de machine waar hij ook mee gecreerd is overigens. Er is gekozen voor een meer gecomprimeerde opslag (ook AVI) gekozen ivbm een factor 8 of 10 minder volume van het bestand dan een normale AVI... Karel. [/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...