Ga naar inhoud

DC10+ / Studio renderen is traag


Aanbevolen berichten

Grafische toestanden vergen nu eenmaal heelveel power, onder win2000 zou je een winst kunnen boeken effe aangenomen dat je machine goed is getuned. Maar dat zal nooit echt veel winst opleveren. Je moet naar je hoeveelheid geheugen kijken, je moet denken aan minstens 1GB geheugen (snelste wat je kan krijgen). Verder overwegen om je CPU te upgraden, naar de snelste Pentium die er is.
Link naar reactie
[quote:5a41f0c1a0]Iemand enig idee hoe dat het renderen van bijv. een S-VCD kan worden versneld. Ik heb de DC10+ met Studio van Pinnacle op een Intel Pentium 4 met 256MB en een 40Gb 7200rpm harddisk. Een S-VCD maken (ca. 30minuten) kost bijna 2 uur!! [/quote:5a41f0c1a0] Dus je rendert in Studio 7 ? Moet toch wel sneller kunnen dacht ik. Maar er zijn zowiezo wel betere oplossingen te verzinnen om een SVCD te maken dan met Studio 7. Een encoder met fatsoenlijke SSE/SSE-2 support, en ook nog een betere beeldkwaliteit, zoals: www.tmpgenc.net www.cinemacraft.com (CCE-SP 2.64, bij voorkeur te gebruiken onder Adobe Premiere, beste beeldkwaliteit en ook nog eens snelste)
Link naar reactie
de dc10+ kent volgens mij een ietwat aangepaste studioversie (anders dan andere kaarten in ieder geval) ik heb er wel eens mee gewerkt, ik maakt indertijd een vhs tape...de film duurde 13 minuten, het systeem indertijd (een pIII800 ofzo, met 256 mb geheugen) deed er maarliefst 5a6 uur over om de film in elkaar te zetten en vervolgens nog 30 minuten om het geheel naar vhs kwaliteit te renderen (smartrender kon pas na volledig renderen ofzo)....erg lullig allemaal, het duurt volgens mij gewoon lang....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...