Ga naar inhoud

TV aansluiten op Pinnacle-kaart


Aanbevolen berichten

:oops: Kort geleden een Pinnacle-kaartje geplaatst. Eigenlijk met de bedoeling om video beelden van m´n camcorder over te zetten en te bewerken. Dat gaat prima. Maar... nu wil ik ook TV kijken op m´n PC. Dus een coaks-kabel er op gezet en..... nada ! Volgens het help-programma moet er links boven het schermpje een symbooltje staan van een TV-tje, (groen) waar je op moet klikken om de zaak in te stellen. Dat ikoontje staat er bij mij niet. Volgens mij ben ik dus niet goed bezig en vraag dus wat nadere uitleg. Alle suggesties zijn dus van harte welkom. Drifter
Link naar reactie
gokje : welke pinaccle heb je nu ? Graag bij dit soort vragen uitgebreide ino meegeven. :x Volgens mij moet je de coax kabel van de Casema, Chello of zo eerst splitten, aangenomen dat je ook TV op je TV wilt kijken. Deze sluit je vervolgens aan op de TV tuner ingang vd Pinaccle, evt de software opnieuw installeren, software opstaren, vevolgens de TV zenders opzoeken en voila je kan ned1 ned2 etc kijken op je PC. Als het goede kwaliteit is dan kan je die tv beelden ook gewoon capturen 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...