Ga naar inhoud

Soundblaser Live! Ergernis....*%^&#


Aanbevolen berichten

Hoi daar, ik had een vraagje omdat ik heeeeel lang met een probleem zit. Ik heb gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben en wilde dus eens weten of er echt niet een oplossing voor is. Het gaat dus over mij SB Live, onder Windows 2000 of XP krijg ik dus dat chop - pop - geknirs en geknas geluid als ik mijn Creative drivers installeer. (die heb je nodig voor de effecten die de kaart ondersteunt) Ik heb mijn kaart ook al in verschillende PCI sloten geprobeerd en windows update werkt ook niet. Wat moet ik doen????? :-?
Link naar reactie
Uithuilen en een terratec kopen. Ik heb net twee maanden ellende achter de rug met kaarten van pinnacle, en toen die het uiteindelik deden, ging er iets mis met mijn audigy kaart, ik kreeg deze niet geinstalleerd onder 2000 of XP, wel op een andere computer onder 98! Ik heb vandaag dus een terratec DMXFire gekocht, alles werkt, voor het eerst. Hoorde achteraf, ja, creative geeft wel meer problemen, vooral de live player, maar andere ook. Succes.
Link naar reactie
[quote:76fb7f9577="SSJGotenks"]Hoi daar, ik had een vraagje omdat ik heeeeel lang met een probleem zit. Ik heb gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben en wilde dus eens weten of er echt niet een oplossing voor is. Het gaat dus over mij SB Live, onder Windows 2000 of XP krijg ik dus dat chop - pop - geknirs en geknas geluid als ik mijn Creative drivers installeer. (die heb je nodig voor de effecten die de kaart ondersteunt) Ik heb mijn kaart ook al in verschillende PCI sloten geprobeerd en windows update werkt ook niet. Wat moet ik doen????? :-?[/quote:76fb7f9577] Als je die Soundblaster in je pci gestoken hebt, ziet winXP hem toch al zelf en instaleert voor jou de goede software? Tot hier wil ik vragen... heb je dan al problemen? Of komen de problemen pas als zelf de creative drivers erover heen gooit?
Link naar reactie
[quote:81f491323e="SSJGotenks"]Nee de probleemen komen pas nadat ik de Creative drivers heb ge-installeerd - en die MOET je installeren anders heb je die EAX spullekes niet. Dus wat nu???[/quote:81f491323e] Nou heb ik net als jij zo'n geluidskaart een tijdje aangeschaft en ik draai ook winXP. Toen ik de drivers van creative ging instaleren vroeg hij op een gegeven moment of hij bepaalde bestanden moest vervangen. Dan moet je op "Nee op alles" klikken zodat hij die bestandjes met rust laat. Ik hoop dat dit helpt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...