Ga naar inhoud

streaming audio uitzenden... kan dat?


Aanbevolen berichten

ok ik heb thuis zo'n send bakkie, weetje wel zo'n 27MC ding. nu wil ik de line out naar de line in van de computer en dan via het netwerk, de oproeppen kunnen horen. met andere woorden de line-in van de computer 24 uur perdag over het netwerk heen blazen.. (aleen binnen's huis natuurlijk) is daar een progje voor, kan dat? :D de reden is dat die dingen $160 per stuk kosten en het netwerk met computers heb ik al. Vriendelijke groet en alvast bedankt.. :)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ja, dat is streamen... Streamen wil zeggen: data in pakketjes over een netwerk versturen, als dat netwerk erg groot is en tcp/ip gebruikt noem je het internet maar er is geen verschil..... Als jij in mediaencoder aangeeft dat je op poort 80 streamt dan is met een andere pc op poort 80 (op het netwerk adres van de "servende" pc) de stream te horen/zien Een beschrijving hoe het met de oude encoder gaat vind je hier: http://www.hauppauge.com/html/stream.htm De oude encoder(wme 4.1) is er nog steeds , hij zit in de windows media 7 resource kit beta3 en eerlijk gezegt werkt ie beter/makkelijker dan de nieuwe7. Ik kan je verder er niet zo veel mee helpen, van netwerken heb ik geen balle verstand :lol: . Ik heb ook zelf geen netwerk dus ik heb het nooit kunnen proberen maar ik weet van andere mensen dat het werkt, deze gebruiken de techniek om lokaal te videoconverencen in hun bedrijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...