Ga naar inhoud

Hello Real9, bye bye divx5.......


Aanbevolen berichten

Alleen jammer dat het realplayer is...... Wat een bout programma is dat zeg. Ik geef tijdens de installatie aan dat ik het niet in mijn systemtray wil, geen jukebox wil, geen link op mijn desktop etc. etc...... en wat krijg ik, precies..... al die troep die ik niet wil. Dit was zo in versie 7, in versie 8 en zal in 9 ook wel weer zo zijn. Dus blijf ik toch maar bij Divx 5.....
Link naar reactie
Als je de demos bekijkt kan je zien dat de weergave bij 350 kbs zeer fraai is, ik zou zelfs wel willen zeggen van vhs kwaliteit. 1280x1024 zit er echter de eerste 10 jaar nog niet in, als je weet dat een dvd al niet meer dan 720x576 is..... ik neem dan ook aan dat je bedoelt dat je gewoon fullscreen wilt kunnen kijken via het net, een file van 320x240 @ 300 kbs begint dus daar aan te voldoen kwa kwaliteit, kijk maar naar de foxsports demo op 350 kbs. Dat het afspeel proggie nogal eigenwijs is ben ik met je eens maar welk player programma is dat tegenwoordig nu niet? Windows mediaplayer (die ik geeneens kan verwijderen) stuurt automatisch een playlist van de dvd's die ik afspeel naar microsoft en dat kan ik niet uitzetten (nieuwe "functionaliteit" sinds versie 7), Quicktime blijft proberen avi's af te spelen ondanks dat ik zeg dat ie dat niet moet doen en ga zo maar door. De zaken die jij aangeeft zijn overigens wel goed uit te zetten in het voorkeuren menu van de player, waarna de prestaties van de player ook beter worden door de mindere belasting.
Link naar reactie
[ik neem dan ook aan dat je bedoelt dat je gewoon fullscreen wilt kunnen kijken via het net, een file van 320x240 @ 300 kbs begint dus daar aan te voldoen kwa kwaliteit, kijk maar naar de foxsports demo op 350 kbs. Fullscreen inderdaad.Het lukt nu ook wel ,maar de kwaliteit is zodanig dat je 2 1/2 meter van het scherm moet gaan zitten. Maarja dan mis je dus veel details.Maar goed,als ik dit vergelijk met wat ik plm 14 jaar geleden met mijn 4mhz PCtje kon,wat heb ik dan teklagen.Kunnen ze niet even de ontwikkeling voor de consumenten markt stop zetten, het heeft me tot nu toe een smak geld gekost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...