Ga naar inhoud

SBLive! en Windows ME werkt niet!


Aanbevolen berichten

Ik probeer al twee dagen mijn geluidskaart werkend te krijgen onder windows me. Ik heb een Sound Blaster Live! op een AMD Athlon XP1600+. Nu heb ik alle updates van windows me geprobeerd en updates voor SBLive! alleen krijg ik elke keer de foutmelding: Kan DevCon32.dll niet vinden (weergegeven in een AudioHQ venster) De geluidskaart werkt wel onder Windows XP. Heeft iemand dezelfde probelemen gehad?
Link naar reactie
als je je soundblaster het enige is dat je hebt van creative moet je ff alles wat je van creative vind weggooien (ook ff in register zoeken) daarna kaart verwijderen, opnieuw starten en alles opnieuw installeren (EN HEEL GOED LEZEN) ik heb namelijk ook een keer zoiets gahad, dat was echt een ramp, want er bleven steeds oude dingen over
Link naar reactie
[quote:184045ed01="Phruster"]als je je soundblaster het enige is dat je hebt van creative moet je ff alles wat je van creative vind weggooien (ook ff in register zoeken) daarna kaart verwijderen, opnieuw starten en alles opnieuw installeren (EN HEEL GOED LEZEN) ik heb namelijk ook een keer zoiets gahad, dat was echt een ramp, want er bleven steeds oude dingen over[/quote:184045ed01] Het idote eraan is dat Windows ME vers geinstalleerd was en daarna heb ik meteen de driver van SBLive! geinstalleerd......alleen zonder succes. Eerst van de bijgeleverde cd en daarna de updates....maar nee geen geluid. Zou het aan de Windows ME kunnen liggen? Ik heb namelijk Windows ME 4.90.3000.
Link naar reactie
ik heb die creative software voor sb altijd beetje vaag gevonden, maar ik had duz ook net windows geinstalleerd, drivers voor sb (alleen verkeerde), daarna kreeg ik het echt niet meer weg, duz weer windows opnieuw installeren :P (en toen wel goede instal) misschien moet je dat ook eens proberen en je kan ook altijd nog kijken of windows je sb niet gewoon herkend, als je 2 speakers hebt is het meestal geen probleem om de standaard windows drivers te nemen. maar als je surround hebt zijn windows drivers waardeloos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...