Ga naar inhoud

2 geluidskaarten


Aanbevolen berichten

Hoi Ik heb een on board soundcard (AC 97) en een terratec 1024 Nu gebruik ik de Terratec, maar wil de AC 97 ook inschakelen zodat ik via de hoofdtelefoon gewoon muziek kan beluisteren, (Nu moet ik elke keer het stekkertje uit mijn terratec halen en de hfd. telefoon erin stoppen) en de boxen voor mijn terratec niet aan hoef te zetten. Ik heb in de bios mijn ac 97 op enabeled staan maar ik krijg geen geluid Wie helpt me
Link naar reactie
Zoals jij gebruik wilt maken van 2 geluidskaarten is helaas ook niet mogelijk, tenzij je elke keer dat je je andere geluidskaart gaat gebruiken ook even in het configuratiescherm aangeeft via welke geluidskaart b.v. een spelletje moet afspelen. (of in Winamp onder Output voor alleen mp3'tjes onder Winamp) Windows kiest namelijk één van beide geluidskaarten waarop hij alle geluiden gaat afspelen en als je wilt wisselen moet je dat dus aangeven. Verder zou gewoon die AC'97 onboard geluidskaart willen werken i.c.m. een Terratec X-Fire 1024. Ik weet niet of je de drivers hiervan al goed hebt geïnstalleerd? Kijk ook eens even of de IRQ's van beide geluidskaarten of andere hardware de AC'97 niet in de weg zit. Trouwens, waar je kan aangeven via welke geluidskaart Windows moet afspelen: Start->Control Panel->Sounds & Audio Devices-> Audio-> Soundplayback kiezen voor de juiste geluidskaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...