Ga naar inhoud

Wat is een leuk speakersetje voor een nog leukere prijs?


Aanbevolen berichten

Ik ben toe aan een nieuw speakersetje, maar ik zou geen idee hebben wat een goed speakersetje is. Ik hoef maar een stereo setje want anders moet ik meteen weer een andere geluidskaart nemen en dat wordt te duur. Dus gewoon twee speakertjes met een subwoofer is genoeg. Ik hou van lekker vol geluid dus die subwoofer moet leuker bonken en niet piepen bij een beetje luide stand. Voor de rest moet hij wel onder de 100 euro blijven.
Link naar reactie
US blaster is voordelig en kwalitatief goed, ze hebben een boxenset (4 satelites en 1 subwoofer) de zogenoemde 4.1 home theather. Deze maakt gebruik van een enkele 3,5mm plug. en is aan te sluiten op walkman tv maar ook pc. deze set ligt tussen de 70 en 80 euro. US blaster heeft ook een set de 5.1 dat is een vergelijkbaar BOSE systeem. qua vormgeving identiek ( volgens bose ) deze set is ook een stuk goedkoper als bose. €179,- !!! deze heeft alleen wel een creative 5.1 geluidskaart nodig. de 5.1 van safeway functioneerd daar niet genoeg voor en safeway haalt hem waarscheinlijk ook uit zijn assortiment. dus US blaster :-)
Link naar reactie
Damn dit maakt het niet makkelijker :lol: Philips, US Blaster, en Creative. Nu nog iemand die zegt Logitech en je hebt ze wel allemaal gehad (in mijn prijsklasse dan) denk ik. :lol: Ik had een test gezien van die US Blaster 5.1 in de CT! en daar kwam hij wel goed uit en een lekkere prijs ook. Maar die is misschien net wat boven mijn budget aangezien er dan ook nog een nieuwe geluidskaart bij moet. Heeft iemand ervaring met die 4.1 van US Blaster ? En die Creative soundworks SW320 is dat wat? Ik vind uiterlijk ook wel belangrijk en ik heb het liefste zwart.
Link naar reactie
Is deze combinatie trouwens wat? : [b:381cfdd649]Creative inspire 5.1 5300 Dolby Digital[/b:381cfdd649] [b:381cfdd649]Creative SB Live! Player 5.1[/b:381cfdd649] [b:381cfdd649]Samen 130 euro[/b:381cfdd649] Laat het me aub snel weten als je op of aanmerkingen hebt want deze aanbieding geld tot 1 juni. Wat is het verschil eigenlijk tussen de Live! player en Live! platinum?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...