Ga naar inhoud

Geen geluid bij afspelen sommige avi's


Aanbevolen berichten

Op GoT staat het vol met dit probleem, vooralsnog zonder oplossing. Bij mij zijn alle AVI's zonder geluid, in de WMP. met de DiVX player is er weer wel geluid. In de KaZaA player, hebben zowel AVI's als mp3's geen geluid. Het ligt niet aan mijn instellingen, geluidskaart, of de codecs, alles gecontrolleert.
Link naar reactie
D'r zijn wel meerdere redenen mogelijk, maar probeer dit eens eerst: Mogelijk bevat de DivX-film AC3-geluid (surround) ipv het gewoonlijke MP3, maar heb je geen AC3-filter op je pc. Die moet je apart installeren, zelfs al heb je DivX 5.02 Download dit pakketje eens : [url=http://www.doom9.org/Soft21/Filters/audiofilters.zip]audiofilters[/url] Unzip dat bestand naar een map en: - voor windows 9x/ME : dubbelklik op het bestand 'registerfilters-98.bat' - voor windows 2000/XP : dubbelklik op het bestand 'registerfilters-2k.cmd' Installatie is zeer snel. Probeer nu de DivX nog eens af te spelen. En gebruik eens een echte divx-player (bv. MicroDVD of BSplayer), niet dat WMP-geval. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...