Ga naar inhoud

Kan de Philips DVDRW208K copieren?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik overweeg een Philips DVDRW208K dvdwriter aan te schaffen met als hoofddoel eigen Video montages op DVD te branden (en daarna af te spelen op mijn huiskamer DVD speler). Toch heb ik een paar vragen: Komt of is er voor deze dvd writer een firmware upgrade om DVD+R schijfjes te branden? Is het mogelijk met deze writer en Nero (of iets anders) een kopie te maken van een gewone DVD film? Alvast bedankt WebGuy
Link naar reactie
Een beveiligde disc kun je in principe niet kopieren omdat deze beveiligd is met CSS. Met een rip programma zoals Smartripper kun je deze CSS eruit halen en de hele film op je harde schijf zetten. Nu zou je deze bestanden weer op een DVD moeten branden en dan zou het moeten werken. Echter dit is lang niet altijd het geval, maar op internet staan ergens methodes hoe dit wel werkt, alleen ik weet niet waar.
Link naar reactie
Als ik me niet vergis schrijft de Philips juist dvd+r , je bedoelt waarschijnlijk de andere variant, namelijk dvd-r. Dit veranderd mischien niets aan het antwoord dat een firmware upgrade uitkomst biedt, maar is wel een verschil. Wel heb ik geloof ik ergens gelezen (volgens mij Philips dus) dat er een mogelijkheid is dat dvd+r branders ook dvd-r kunnen gaan branden, maar weet niet hoe ze dit willen aanpakken dus. The Brain,
Link naar reactie
Sony Electronics announced its next generation of DVD+RW drives, which support write-once recording on DVD+R discs. Both the DRU-120A ATAPI internal model and the DRX-120L i.LINK external burner combine DVD+RW/+R and CD-R/RW recording with DVD-ROM and CD-ROM playback. [url=http://www.dvdplusrw.org/]Leuke site[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...