Ga naar inhoud

Kan geen DVD op mijn Tv bekijken


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een radeon 7500 kaart. En gebruik winDVd op Xp ( athlon 1900xp +) Ik kan wel dvd opmijn Pc bekijken , en heb wel beeld op mijn Tv ( zie mijn bureaublad en dvd speler op de TV ) dus heb wel beeld . maar de DVD film zie ik niet zwart beeld) terwijl deze op mijn Pc wel te zien is.
Link naar reactie
Ik ken de kaart niet, maar volgens mij is het met deze kaart niet mogelijk om twee schermen tegelijk aan te sturen. Ik had dit toevallig gisteren ook met mijn laptop. Als ik mijn monitor scherm uitschakelde, dan kwam het beeld op mijn TV. Dus moet je even in de eigenschappen van je display adapter waar je dit aanzet.
Link naar reactie
Van de Ati-site... Q4: Can the RADEON™ 7500 graphic card support more than one display at the same time? A4: Yes. RADEON™ 7500 will allow you to combine many different displays together simultaneously. (...) Daar vind je ook een uitgebreide handleiding in pdf-formaat, de nieuwste drivers etc... Succes, Pieter
Link naar reactie
Ik heb de kaart.DVD op PC en gelijktijdig op TV wil perfekt.Wel even de juiste instelling bij de device setting [quote:b34129b32f] Op 05-05-2002 13:15 schreef PJH: Van de Ati-site... Q4: Can the RADEON™ 7500 graphic card support more than one display at the same time? A4: Yes. RADEON™ 7500 will allow you to combine many different displays together simultaneously. (...) Daar vind je ook een uitgebreide handleiding in pdf-formaat, de nieuwste drivers etc... Succes, Pieter [/quote:b34129b32f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...