Ga naar inhoud

Adobe 6.0 en MJPEG


Aanbevolen berichten

Mischien knooi ik wel te veel maar het probleem: Adobe 6.0 op w2k en een matrox-marvel-g400 met laatste driver, eerst videotools geinstaleerd anders kan je niet opnemen daarna weer verwijderd want dat waren alleen maar betaversie's, ik zat dus zonder MJPEG (dmb van Matrox) codec, nu heb ik de Morgan MJPEG geinstaleerd maar die wil opeens niet meer inpakken (wel afspelen) Kan iemand mij een hint geven of blijf tasten in het duister van "codec kon niet gevonden worden" en "disk full"
Link naar reactie
Om te beginnen: de g400 marvel is een kaart met hardware mjpeg compressie(dacht een zoran chip?). Het installeren van een software mjpeg codec in een pc met mjpeg hardware compressie is (min of meer) vragen om problemen en niet erg verstandig aangezien het grote voordeel van een hardware compressor nou net is dat ie het in principe altijd doet en nagenoeg geen systeem belasting veroorzaakt. Er kan ook maar 1 mjpeg codec tegelijk actief zijn in een windows systeem. Probeer je er 2 actief te maken dan zal je conflicten krijgen en mogelijk ook hardware crashes. Meeste software mjpeg codec's hebben dan ook instellingen om de codec (tijdelijk) uit te zetten of om de hardware codec uit te zetten, ik dacht dat de morgan codec ook zo'n optie heeft ergens in het options menu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...