Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op je bureaublad moet je rechtsklikken. Op het tabblad instellingen op geavanceerd drukken. Dan kies (afhankelijk van je videokaart en de geïnstalleerde drivers) het tabblad Twinview. Hier kies je voor 'kloon'. Als het goed is, verschijnt je computerbeeld nu ook op je TV. Succes, Pieter p.s. Wel je tv op het AV kanaal (of het videaokanaal) zetten.
Link naar reactie
Dat detecteren gaat normaal gesproken vanzelf. Mmm, die schakelaar moet je op output zetten (dacht ik. Moet ik thuis nog effe naar kijken). Hoeveel uitgangen zitten er op dat scartblokje (ik neem aan dat je de scartuitgang van je tv gebruikt) dat je in je tv hebt gestopt dan? Bij mij zijn dat 3x composite (die rondjes, 1 keer geel voor beeld en 1 rode en een witte, die zijn voor het geluid) en 1x svhs. Doe alle apparaten eens uit, sluit alle kabels aan, tv aan, pc aan en kijk dan nog eens... [ Dit bericht is bewerkt door: PJH op 2002-04-24 14:36 ]
Link naar reactie
Nou hehe, ik heb het voor elkaar. Dat detecteren deed hij dus niet dus heb ik het maar ergens handmatig ingesteld dat het tv moet zijn. Dus het werkt! Maaaaaaaar wat ik wel jammer vindt is dat hij nu de computer weegeeft op de tv. Ik kan dus niet mijn zoontje een dvd laten kijken terwijl ik mail beantwoord, want dan ziet hij de mailbox, hahahahaha. Bedankt Pieter!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...