Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Intel P2 350Mhz op een Gigabyte GXC P2/3 MB, 100Mhz FSB,256 MB,IBM 4,5GB UW HD, Maxtor 30GB UDMA-IDE-HD, Seagate 2.5 UDMA-IDE-HD, SD-Ram SCSI UW, Teac SCSI CD-Rom, Yamaha SCSI Brander 16x4x4, Matrox Marvel G400 TV/ MJPEG, Samsung DVD drive, oja diskette station. Maar dat heeft niets met lipsync te maken.......
Link naar reactie
Er is een irritant probleempje met divx5; de installer wijzigt het afspelen van oude divx3.11 films naar de divx 5 codec. Bij versie 4 werdt tijdens install nog gevraagd of je oude divx met de nieuwe codec wilt afspelen, de divx5 installer doet dat niet en wijzigt zonder omhaal je register zodat het divx 3.11 afspeelfilter niet meer wordt gekozen voor welke divx dan ook. Dat het divx5 filter r.u.k is is duidelijk, het haalt bij lange na niet de performance van het divx3.11 filter en als het al dezelfde performance haalt dan heeft ie er veeeeel meer cpu vermogen voor nodig ,nogmaals r.u.k MIZ niet alleen nogal onbeschoft dat een brokje half-af ontwikkelde voormalige-hackersoftware in mijn register zit te klooien en onderdelen verandert waar het helemaal nix mee te maken heeft maar bovendien doet het me denken aan de praktijken van microsoft, bovendien; online registratie?zie ik nou spoken? Totdat dit kleine "probleempje" is opgelost heb ik dus dit stukkie ruk-ware van mijn pc gehaalt en de oude divx4 weer terug geinstalleerd en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen, zo veel beter is versie 5 nou ook weer niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...