Ga naar inhoud

Herkent TV niet meer...


Aanbevolen berichten

Hallo, Pas een mooie compositekabel voor tussen mijn Asus v7100 pro geforce2 mx400 64MB TV-out en mijn tv gekocht om zo dvd's gewoon op mijn tv te kunnen kijken. De eerste keer ging het prima om de TV te detecteren via: display properties -> tabblad settings -> advanced -> tabblad twinview. Daar vinkje bij "monitordetectie op tweede aansluiting forceren" neerzetten en daar verscheen in het pull-down menu'tje mijn tv. Wanneer ik deze grap nu herhaal staat er in het tabblad alleen: - TwinView-beeldscherm 1: Analoge monitor (eerste) - TwinView-beeldscherm 2: Analoge monitor (tweede) Da's dus niet helemaal (helemaal niet) de bedoeling. Wie herkent dit probleem? (en weet de oplossing hiervoor?).. b.v.d. Groeten, Pieter p.s. Wanneer ik een mp3 afspeel hoor ik het geluid overigens wel gewoon door de tv-boxen... p.p.s. Heb inmiddels al tv-tool (www.tvtool.de) geïnstalleerd en krijg direct de volgende melding: "The TV encoder could not be detected! This program operates in combination with a Chrontel CH700x. Would you like to start TVCC2000 anyway?" Dat schiet dus niet echt op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...