Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een pc waarin twee geluidskaarten zitten een soundblaster Live en een ViaAC97. Kan ik op de één of andere manier muziek opnemen met mijn pc? Kan ik bv de out van mijn ene geluidskaart verbinden met de in van mijn tweede en dit opnemen? Zo ja, welke software gebruik ik daar best voor? Zo neen, kan er mij dan iemand verder helpen? Ik wil in feite gewoon een aantal songs door elkaar mixen en dat tijdens het afspelen, opnemen met mijn andere geluidskaart kan dit ? Alvast bedankt voor de hulp Spookie
Link naar reactie
Misschien begrijp ik de vraag verkeerd, maar wat is hier eigenlijk het nut van? Je geeft aan dat je de nummers in feite al gemixed hebt, die staan dus al ergens op je HD. Daarna wil je ze met je 2e geluidskaart opnemen, dus weer eens op je HD zetten. Is dit niet wat te veel van het goede?? En ik vraag me af, of je 2 geluidskaarten tegelijkertijd aan het werk krijgt. Dez krengen hebben de neiging om dezelfe IRQ's te gebruiken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...