Ga naar inhoud

MGI SoftDVD Max > zdvd.dll


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds ik een andere DVD-player (nl. PC Friendly) naast MGI SoftDVD Max heb geinstalleerd, lukt het niet meer om DVD's af te spelen. Bij zowel PC Friendly als MGI SoftDVD Max loopt het programma na het afspelen van het intro vast. Er komt dan een 'dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en moet worden afgesloten'-foutmelding. Als ik op details klik, wordt gemeld dat het ligt aan het bestand ZDVD.DLL. Omdat ik al van meerdere mensen heb gehoord dat ze dit probleem (maar geen oplossing) met MGI SoftDVD Max hebben, denk ik dat het daar aan ligt. Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, en toen was de enige oplossing het opnieuw formatteren van de schijf. Iemand enig idee hoe ik dit op een gebruiksvriendelijkere kan oplossen? Paul
Link naar reactie
Zowel pc-friendly als MGI soft zijn niet echt de meest vriendelijke dvd spelers die er zijn... mijn advies; de-installeer allebij en stap over op PowerDVd versie 4. PC-friendly is een zeer hardnekkig en vreselijk irritant stukje software dat met sommige dvd's wordt meegeleverd en zichzelf zeeeeeeer graag wil installeren als je een dvd in je speler stopt,goed opletten dus als je een dvd in je speler stopt en niet per ongeluk opo "ok" klikken.... Het hebben van meer dan 1 DVD-softplayer op een systeem levert meestal problemen op, dus ook als je Powerdvd hebt geinstalleerd opletten voor pc friendly....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...