Ga naar inhoud

SB Live Audigy Player retail vs bulk


Aanbevolen berichten

Ik zit te denken misschien een Audigy Player aan te schaffen. De (enige) reden hiervoor is de lage latency bij gebruik van ASIO-drivers (2ms) i.v.m. realtime bespelen van VST-intrumenten (Cubase) e.d. tegen een zeer acceptabele prijs. De bulk-versie is echter een stuk acceptabeler geprijsd dan de retail-versie. Al die software (waar ik toch niks aan heb) die bij de retailversie zit hoef ik er niet bij te hebben, waar ik bang voor ben is alleen dat er misschien een andere chip op de bulkversie zit waardoor de latency hoger is. Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt, Danny
Link naar reactie
er is nog een klein verschil Ik heb een retail namelijk AL mijn aansluitingen op de achterzijde zijn Verguld. Dat schijnt beter te gelijden zeggen ze maar ik denk dat je er nauwlijks verschil van merkt. Het staat wel cool overigens. :smile: Verder zat mijn Retail in een mooie doos met een boekje erbij. daar mis je niets aan. Ik zou voor de Bulk gaan, de Retail bied niet veel itteresants extra!
Link naar reactie
Ik zou effe naar Creative mailen of de kleinere versies ook met de ASIO drivers werken want alleen bij de uitgebreidere versies wordt geschermd met ondersteuning voor ASIO drivers. Overigens biedt de retail natuurlijk wel veel meer aansluitingen, zowel intern als extern, die grotendeels verguld zijn, en is er bijvoorbeeld een breakout box aanwezig met firewire poort en dat soort zaken maken het leven wel gemakkelijk. De retailversie zou ook een betere S/N Ratio hebben. [ Dit bericht is bewerkt door: Eddy van Wuyckhuyse op 2002-04-10 19:53 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...