Ga naar inhoud

Avi of Mpg in Nero Lukt niet :-(


Aanbevolen berichten

Hoi Ok ik ben zover dat ik een dvd als Avi en ook als MPG1 heb nu. Allen als ik met Ner0 5.5.5.7 het gaat branden geeft nero eerst deze fout aan: De Pegasus ImageXpress library is niet geinstaleerd. Als ik die melding negeer en toch brand dan heb ik een cd met de volgende mappen en niks meer, CDI, EXT,MPEGAV, SEGMENT,VCD Nou weet ik het ff niet meer...... Wat doe ik fout want als ik dus deze cd in de dvd doet gebeurt er niks. Ideen???? Groetjes
Link naar reactie
[quote:c6b2a9e299] Op 28-03-2002 11:43 schreef XPfrustratie: Hoi Ok ik ben zover dat ik een dvd als Avi en ook als MPG1 heb nu. Allen als ik met Ner0 5.5.5.7 het gaat branden geeft nero eerst deze fout aan: De Pegasus ImageXpress library is niet geinstaleerd. Als ik die melding negeer en toch brand dan heb ik een cd met de volgende mappen en niks meer, CDI, EXT,MPEGAV, SEGMENT,VCD Nou weet ik het ff niet meer...... Wat doe ik fout want als ik dus deze cd in de dvd doet gebeurt er niks. Ideen???? Groetjes [/quote:c6b2a9e299] Allereerst effies Nero 5580 op http://www.ahead.de downloaden. Ook op http://www.tmpgenc.com de laatste nieuwe TMPGEnc. Gedaan ? OK, start TMPGEnc. zoek via browse het AVi bestand op klik na te hebben ingesteld op START Hij zet hem (naar jouw keuze) om naar MPEG-1 wat weer nodig is voor VCD (pc & DvD) Open na voltooid te hebben NERO kies in het linker keuzemenuutje Video-CD vervolgens NEW Sleep uit het rechter venster(je schijven) het omgezette MPEG-1 bestand in het linksonderste vak (je lege vcd). Klik op het BURN logo (Je kunt ook direkt het Avi bestand in dat linksonderste vak slepen, en zal dan zelf dat omzetten naar MPEG-1 (nadeel: slechter kwaliteit) succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...