Ga naar inhoud

Fast And Furious...AVI TO MPEG2


Aanbevolen berichten

Hey, Ik wil deze film dus van AVI naar MPEG2 omzetten...Ik heb dit geprobeerd met tmpeg encoder en dit gaat opzich goed...Maar in de avi file heb je dus de film en boven en onder een zwarte balk zoals het dus hoort...als ik hem converteer met het programma zijn die balken echter weg...Als ik hem nu in mijn dvd speler stop (standalone bij de tv) dan zijn dus die balken weg wat tot gevolg heeft dat mijn beeld uitgerekt is en alles vervormd is.. Dit ziet er echt niet uit..is hier een oplossing voor..een optie bij de instellingen van dit programma misschien? of gewoon een heel ander programma ??? Groeten mark
Link naar reactie
[quote:826a7195af] Op 27-03-2002 17:42 schreef cartman_135: Hey, Ik wil deze film dus van AVI naar MPEG2 omzetten...Ik heb dit geprobeerd met tmpeg encoder en dit gaat opzich goed...Maar in de avi file heb je dus de film en boven en onder een zwarte balk zoals het dus hoort...als ik hem converteer met het programma zijn die balken echter weg...Als ik hem nu in mijn dvd speler stop (standalone bij de tv) dan zijn dus die balken weg wat tot gevolg heeft dat mijn beeld uitgerekt is en alles vervormd is.. Dit ziet er echt niet uit..is hier een oplossing voor..een optie bij de instellingen van dit programma misschien? of gewoon een heel ander programma ??? Groeten mark [/quote:826a7195af] Open TMPGEnc ga rechtonderaan naar setting Voor volledig beeld (geen balken) tabblad video : Aspect Ratio = 16:9 625 line (PAL) tabblad advanced : Source Aspect Ratio = 16:9 625 line (PAL) Voor normaal beeld (met balken) tabblad video : Aspect Ratio = 1:1 (VGA) tabblad advanced : Source Aspect Ratio = 1:1 (VGA) Bij beide formaten in het tabblad Video bij Stream type = MPEG-1 video bij Size = 352 x 240 bij Framerate = 29,97 succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...