Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:b149ed36dd] Op 26-03-2002 0:47, schreef JP-Sjonnie: Hoe kan ik MOV bestandjes omzetten naar MPEG of AVI? In andere berichten las ik dat dat kon met Quicktim Pro. Ik heb 5.02 Pro, maar bij File>export zij ik deze optie helemaal niet staan. [/quote:b149ed36dd] Prima vraag. Tot kort zat ik met precies hetzelfde probleem. Aangezien je Quicktime 5.02 Pro hebt, zul je ook wel op makkelijkere manier aan andere programma's kunnen komen. Zo wil jij quicktime(trailers)filmpjes omzetten naar? avi,mpeg? Zoek op bijv. http://www.divx-digest.com de laatste nieuwe versie van TMPGEnc. Hier lukt het wel mee. Op professionlere manieren (ondertitelingen bijvoegen, overgangen enz.) hebt je programma's als: - Adobe Premiere 6.0 - Sonic Foundry Video Studio 3.0 - Sonic Foundry Vegas Video 3.0 Zelf gebruik ik Vegas video. Bevalt mij het beste. Wanneer je .mov hebt geopent en bewerkt render je hem naar avi. Gebruik Nero (5578) en kies in het beginmenu video-cd, dan sleep je je bewerkte avi-file in het linker venster en burn! Laat nog even weten of het gelukt is en/of er problemen zijn succes
Link naar reactie
Om de export functie te krijgen moet je bij installatie van QT het serienummer opgeven (en niet naderhand!) en kiezen voor een "custom installatie" waarbij je zelf de te installeren onderdelen aanvinkt, vink alles aan ,behalve "qt-Java support" en na de installatie heb je wel de optie om te exporteren. De andere manieren zoals hierboven gepost werken natuurlijk ook.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...