Ga naar inhoud

Speakers, maar welke!


Aanbevolen berichten

goede speakers voor 50 piek..... enigste oplossing miz : koop een tweede hands setje huiskamer luidspeakers van een normaal audio merk (dus geen pc merk) zoals technics,pioneer,sony en een tweede hands versterker van 1 v/d bovengenoemde merken en je hebt beter geluid dan van welk setje pc speakers ooit. Pc speakers sucks, bigtime.....
Link naar reactie
Waarom wil je zo graag pc speakers hebben? omdat alles in 1 kastje zit? Met wat handigheid bouw je zoiets zelf en heb je tenminste echte geluidskwaliteit ipv een hoop herrie. Huiskamer luidspeakers zijn meestal groot genoeg om de printplaat en voeding van een Midi-formaat versterker in te bouwen, en ander heb je nog de optie van een auto-versterker met een losse 12 volt voeding in de speaker te bouwen alhoewel dat gezien je budget mogelijk probematisch kan worden....
Link naar reactie
overigens; de enigste pc speakers(2.0)die in alle tests als "goed" uit de bus komen zijn de Clips promedia met een prijskaartje van 800 piek oid.... En ik durf te wedden dat ze het afleggen tegen een setje technics of pioneer speakers met losse audio-amp, ik vond ze nl helemaal niet zo bijzonder klinken, gewoon goed maar meer dan ook niet....
Link naar reactie
[quote:55e469b809] Op 24-03-2002 14:08, schreef rwilligen: goede speakers voor 50 piek..... enigste oplossing miz : koop een tweede hands setje huiskamer luidspeakers van een normaal audio merk (dus geen pc merk) zoals technics,pioneer,sony en een tweede hands versterker van 1 v/d bovengenoemde merken en je hebt beter geluid dan van welk setje pc speakers ooit. Pc speakers sucks, bigtime..... [/quote:55e469b809] Ik zou dit maar eens proberen. Goede speakers zijn peperduur. Bovendien is voor een goed geluid een groot volume van de luidsprekerkast nodig en ik heb nog nooit een groter pc boxje gezien dan ter grootte van een broodtrommel en dan ook nog uit plastic gemaakt. :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...