Ga naar inhoud

Soundblaster geeft geen geluid...


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een creative soundblaster 5.1. Live!. Deze heb ik in mijn pc gezet en werkelijk alles werkte perfect!! De PC is in onderdelen naar Roemanie gegaan, heb daar alles weer in elkaar gezet...en alles werkt ...behalve het geluid komt uit de verte. De volumeknop op maximaal en ergens in de verte hoor ik de muziek. Alle aansluitingen zijn oké. Alleen ik denk dat de card in een ander sleuf is gezet omdat ik dat niet meer wist. Toen in windows 98SE ging starten werkte het systeem waarschijnlijk de drivers bij. Wat is de oplossing voor dit probleem? Ik wordt er gek van!! Help!!!!
Link naar reactie
als je naar mijn computer gaat en met je rechter muisknop naar eigenschappen, apparaten beheer gaat, kan je hier je geluidskaart opzoeken. je kan dan de optie stuurprogramma kiezen. hier kan je je driver opnieuw installeren. als je je driver niet meer heb kan je bij creative.europe.com zo een nieuwe downloaden voor deze geluidskaart. dan moet hij het gewoon doen anders zou ik het ook niet weten. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...