Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Bovenstaande oplossingen zijn volgens mij videokaarten, gecombineerd met een tv-in. Je kunt dus je huidige videokaart vervangen. Heb je een snellere videokaart (waarschijnlijk) EN tv-in. Je kunt ook kiezen voor een aparte tv-kaart. Enkele merken: hauppage, miro/pinnacle, ... Er zijn veel verschillende types. De prijzen zijn behoorlijk vergelijkbaar tussen de verschillende merken. Die prijs hangt vooral af van een aantal zaken, waaronder: - mono of stereo geluid - radio - afstandsbediening Met al die kaarten (ook de meest simpele) kun je video en audio capturen. Video slurpt veeeeeel harde schijfruimte zoals al aangegeven. Audio valt op zich wel mee (zeker als je het omzet naar MP3). Wat voor PC heb je eigenlijk? Want als je een langzame pc hebt kun je niet op een erg hoge qualiteit video opnemen. Ik heb een PII 350 @402 met 192 mb ram, en daarmee kan ik alleen vrij lage qualiteit opnemen. (even afgezien van de hd ruimte) Dus dat zou ik zeker even bekijken, want anders kun je nog niets... Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...