Ga naar inhoud

Usblaster Digital 5.1 Home Theater ;)


Aanbevolen berichten

Hoi!, 'k net in de winkel geluisterd naar een leuke 5.1 speakerset (zie titel). Het geluid is errug mooi, maar vooral de prijs (?200 voor 2x 5sat. en subwoofer, 25watt sat (RMS) en 50 watt sub.). Volgens de winkelier zijn deze speaker gebaseerd op speakers van Bose (sound great :wink: ). Wat vinden jullie? Leuke extra voor m'n peezee? Ik ben nogal een muziek liefhebber, enne ik houd wel van een behoorlijk geluid :wink:. Alleen een ding kan ik even niet volgen: het ding heet 5.1 "Digital" maar ik kon aan de achterkant alleenmaar "gewone" analoge ingangen ontdekken, nou is dat opzich geen probleem, want mijn geluidskaart is ook analog. Maar ik vroeg waarom het dan toch "digital" (met DTS) heet???? Barry
Link naar reactie
[quote:8da8bfd408] Op 22-03-2002 20:55, schreef H: Ik denk bij Alternate; 149 euro. Klinkt dit echt goed (zou het ook wat zijn voor een kleine huiskamer?) [/quote:8da8bfd408] Qua wattage ja, qua geluidkwaliteit: bose staat er toch om bekend goede speakers te maken, ik denk de dat ook deze speakers bijzonder goed zullen klinken. Ik ben van plan ze te bestellen, 'kben erg benieuwd. Barry
Link naar reactie
[quote:c198a7126a] Op 23-03-2002 14:33, schreef phaas: [quote:c198a7126a] Op 22-03-2002 20:55, schreef H: Ik denk bij Alternate; 149 euro. Klinkt dit echt goed (zou het ook wat zijn voor een kleine huiskamer?) [/quote:c198a7126a] Qua wattage ja, qua geluidkwaliteit: bose staat er toch om bekend goede speakers te maken, ik denk de dat ook deze speakers bijzonder goed zullen klinken. Ik ben van plan ze te bestellen, 'kben erg benieuwd. Barry [/quote:c198a7126a] Volgens mij staat Bose er om bekend een ijzersterke marketing te hebben. De geluidskwaliteit (zeker die van de melkpakjes) laat voor muziek nogal te wensen over. Voor film zijn ze veel geschikter omdat daar "hard knallen" belangrijker is dan een mooie frequentie-karakteristiek.
Link naar reactie
[quote:48144178d2] Op 23-03-2002 18:01, schreef phaas: Dus dat betekend dat ik beter voor de creative inspire 3500 kan gaan??? [/quote:48144178d2] Dat hoor je mij niet zeggen. Gewoon een aantal speakers beluisteren en kijken welke het best klinkt binnen het door jou gestelde budget. Ik wilde alleen maar zeggen dat je niet af moet gaan op een verkooppraatje over "Bose techniek", want zo fantastisch is die techniek helemaal niet (als het praatje al klopt trouwens). Laat je gewoon leiden door het geluid en de prijs, en negeer de praatjes en kreten er om heen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...