Ga naar inhoud

Geen CD-geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een Soundblaster Audigy met twee Cd-spelers in mijn PC(met een 5.1 inspire speakerset). Het lukt me niet om met een van beide een audio-CD af te spelen. De één is met zijn digitale uitgang op de digitale ingang van mijn geluidskaart verbonden. De ander met een analoge verbinding. Ik heb ooit geluid gekregen uit beide CD-spelers, maar door veranderingen in hard- en software gaat het niet meer. Wav, midi, enz werkt prima. De mixers van beide cd-spelers staan aan. De software begint overigens wel de CD af te spelen zonder foutmeldingen, maar ik krijg geen geluid. Hoe krijg ik de audio CD's aan de praat?????
Link naar reactie
Iets dergelijks had ik laatst met mijn brander, ik kon daar geen cd's in afspelen met de speler die bij mijn Live!5.1 zat. Probeer de cd af te spelen met Windows Media Speler, zorg dat je aangevinkt hebt in dit programma dat je digitaal moet afspelen. Dit doe je door: Windows Media Speler op te starten=>Tools=>tabblad 'cd-audio'=>'digital playback' aanvinken. Ik geloof dat dit de zaak bij mij oploste...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...