Ga naar inhoud

Geen serienummer meer te vinden! Wat Nu?


Aanbevolen berichten

Namens een collega plaats ik dit berichtje: Ik heb bij een gekochte computer een Ulead Videostudio 5 cd-rom gehad, maar ik kan helemaal geen serienummer vinden! Mogelijk is het complete pakket niet zo compleet? Hij was sterk afgeprijsd!!! (Dit kreeg ik ook te horen in de winkel!, prijs sterk verlaagd, no questions asked!!!) Hoe kan ik nu alsnog aan een naam en serienummer komen? Ik heb gezocht op de niet geheel legale manier naar een serienummer (als het programma maar gebruikt kan worden, dacht ik!) Maar geen geluk! Dus hoe kom ik aan het naam en bijbehorende serienummer? HELP!! Namens mijn collega: B.V.D. [ Dit Bericht is bewerkt door: Gromek op 2002-03-16 12:09 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Gromek op 2002-03-16 15:30 ]
Link naar reactie
KazaA biedt dergelijke mensen een helpende hand, gelukkig maar. Uiteraard niet voor illegale doeleinden, maar www. KazaA.com en het desktop progje instaleren. Er worden natuurlijk wat gegevens gevraagt, want is allemaal legaal natuurlijk, en daarna vraag je het progje + serial of krekzoiets. Geen verstand van. Maar die mensen helpen je met een probleem, das zekers.
Link naar reactie
Ik vindt het ook een mooi verhaal, maar het is toch echt zo! De vergelijking met de condoomkoper, daar kan ik wel om lachen! De winkel waarbij het gekocht is, heeft de pc bespottelijk laag verkocht, omdat deze dus niet zo compleet was (om welke reden dan ook!). Vandaar dus N.Q.A. Maar ik wil mijn collega geen negatieve forum bekendheid geven, door mijn predicament, dus ik laat het hier wel bij, er bel wel met ulead (ik heb tenslotte geen illegale of gestolen software gekocht). Evengoed bedankt! [ Dit Bericht is bewerkt door: Gromek op 2002-03-18 14:59 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...