Ga naar inhoud

Adobe Premiere probleempjes


Aanbevolen berichten

Ik gebruik de trial-versie van Adobe Premiere 6. Helaas heb ik enkele problemen. Als ik een video aan het berekenen ben, komt het heel vaak voor dat hij er na een tijdje gewoon mee stopt, Premiere vanzelf afsluit en dan kan ik opnieuw beginnen. Waar kan dit aan liggen? Nog een probleempje is dat er in de berekende avi af en toe flitsen van blokjes verschijnen en dat is best storend. Waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt. ( Windows 2000 AMD Athlon XP 1700+ 512 MB SDRAM MSI K7t TURBO II Geforce2 MX200 32 MB 2x 40 GB Maxtor Diamondmax 7200rpm Soundblaster Live Player 5.1 ) [ Dit Bericht is bewerkt door: Frietmetappelmoes op 2002-03-16 10:03 ]
Link naar reactie
Hoi friet, Ik werk onder W98se met Adobe p6.0 en weet uit ervaring dat je instellingen van de harde schijf (dma aanvinken) én de drivers een probleem kunnen vormen. Kijk ook eens bij de instellingen van Adobe zelf als je met een project bezig bent, misschien dat niet alles met elkaar overeenstemt (=rode tekst). Verder moet je zoveel mogelijk alle andere programma's zoals virusprogramma's ed. sluiten. Kan ook geen kwaad om je harde schijf eens te formateren. Ik weet niet hoe e.e.a onder Windows 2000 werkt. Leg je probleem ook eens voor bij de nieuwsgroep nl.hobby.video. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...