Ga naar inhoud

Welke formaat in DVDx 1.7 ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer een DVD te rippen mbv DVDx 1.7 en loop tegen een probleempje aan. Ik wil graag exact hetzelfde formaat hebben zoals het op de DVD staat (16:9) maar als ik hem rip dan krijg ik hem full screen te zien. Ik heb het vermoeden dat het aan de zoom instellingen ligt. Ik kan nl kiezen uit None (Letterbox 4/3), Medium (4/3), Pan Scan (4/3), Full (16/9 or 4/3 input)en Custom. Het leek me logisch om daar Full (16/9 or 4/3 input) te kiezen maar dan krijg ik de film ook full screen? Wie heeft er een tip? Alvast bedankt. Mirjam [ Dit Bericht is bewerkt door: poppyzbrite op 2002-03-15 20:29 ]
Link naar reactie
Nu gaat het bij mij ook goed, maar ik vind de kwaliteit niet echt best!! Ik doe het weer als vroeger... eerst met FlaskMPEG een divx maken van hoge kwaliteit, en die splits ik gelijk over 2 files, en als dat klaar is, dan met TMPEG omzetten naar mpeg1... dan zijn de ondertitels veel mooier en is alles minder korrelig.... Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...