Ga naar inhoud

Upgrade naar Pinnacle studio 7


Aanbevolen berichten

Wie kent onderstaand probleem? Ik heb begin vorig jaar een videobewerkingskaart (pinnacle) gekocht met bijgeleverde software Pinnacle studio dv en draaide prima onder windows 98 SE. Ik heb inmiddels windows XP geinstalleerd. Studo dv werkte niet meer en las op de site van pinnacle dat ik moest upgraden naar Pinnacle studio 7 (compatible met win xp). Ik heb eerst de oude versie gedeinstalleerd. ZO gauw ik de nieuwe cd plaats (studio 7) en wil installeren (cd werkt) komt de foutmelding op het scherm "PCLEPPCI could not be installed returned error=0" vervolgens klik ik op OK en de installatie vindt toch plaats (vraagt om de cd waar de oude versie op staat en plaats deze enz.). Nadat ik de melding krijg dat de installatie met succes is voltooid ga ik naar de snelkoppeling op het bureaublad en zie 3 sec de zandloper en vervolgens gebeurt er niets. Wordt dus niet begrepen. Heb de pc uitgezet en weer aangezet. Met norton utilities het windows register nagelopen. Nogmaals geinstalleerd en houdt het probleem. Rechtstreeks met de windowsverkenner de toepassing opstarten helpt ook niet. bellar
Link naar reactie
Na de deinstallatie van de 'oude' studio, moet je even de regdelete utility van pinnacle draaien. http://www.pinnaclesys.de/ussupport/drivers_results.asp?driver=yes&tool=yes&lang=6&product=653&os=7&product_id=639 Daarna studio 7 met de laatste update installeren http://www.pinnaclesys.de/ussupport/drivers_results.asp?driver=yes&lang=6&product_id=639&os=16&type_id=4 Ik neem aan dat je de laatste drivers voor je DC10 al hebt geinstalleerd ? http://www2.driverguide.com/files/uploads12/20248/DC10plus.drv.2K.xp.zip [ Dit bericht is bewerkt door: Ruud de Wit op 2002-04-11 08:44 ]
Link naar reactie
Ik heb inmiddels studio dv verwijderd. Ook regdelete toegepast. Opnieuw studio dv geinstalleerd, vervolgens heb ik studio 7 update gedaan (bleef de foutmelding krijgen die ik in mijn mail beschreef van 11 april. Installatie kon wel doorgaan. Na voltooiing heb ik de laatste studio 7.13 gedownload en vervolgens weer deze update uitgevoerd. Wanneer ik middels de snelkoppeling pinnacle opstart zie ik nu wel het welkomstscherm en daarna het hoofdscherm met optie opnemen etc.. Binnen 3 sec wordt pinnacle weer gesloten. Hoe kan dit nu? Ik heb voldoende ram geheugen: 320 MB computer pentium III 600mhz 40gb schijf asus 3d kaart 32 mb swappen en hoeveeel ruimt ebeschikbaar daarvoor (virtueel geheugen) laat ik winxp zelf uitzoeken. Ik heb ook voldoende ruimte over op de harde schijf. Ik heb een aantal residente prog uitgeschakeld. Enig idee? mvgr, Bellar - > Rob [ Dit bericht is bewerkt door: bellar op 2002-04-15 00:32 ]
Link naar reactie
Inmiddels heb ik studio 7 weer gedeinstalleerd. Regdelete utility weer toegepast. Zefs handmatig alles wat met pinnacle te maken heeft uit het WIN XP register gehaald. Op Systray na alles uitgezet bij het opstarten van windows, dus weing appl. actief. Heb weer studio 7 geinstalleerd. Ik kreeg nu geen foutmelding meer te zien. Vervolgens studio 7 geupdated met versie 7.13. Met succes installatie voltooid wordt mij medegedeeld op het scherm. Ik klik weer op de snelkoppeling van studio 7. Studio wordt opgestart, Welkomstscherm laat zich even zien, vervolgens komt het hoofdmenu een paar seconden en studio wordt dan weer gesloten. Ik ben nu weer net zo ver als in mijn vorige mail. Heeft me al de nodige uren gekost om studio 7 draaiende te krijgen. Toen ik nog met wndows 98 SE werkte had ik geen problemen (zelfde configuratie). Heb ook nog bij pinnacle FAQ gekeken, maar vind nergens mijn probleem. Wat kan het nu zijn? mvgr, Bellar -> Rob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...