Ga naar inhoud

Welke geluidskaart moet ik dan nemen?


Aanbevolen berichten

Hee guys, Ik had flinke problemen met mijn paar maanden oude SB live 5.1 met de Epox 8KHA+ mobo met Via chipset. Nu wil ik van deze geluidskaart af, omdat deze kaart ontzettend kraakt maar de mobo wil ik houden, want deze is ZEER rap en stabiel! (niet te geloven zeg hoe snel die is!) Iemand deze kaart kopen? Zit nog onder de garantie en is gloedjenieuw! Mijn vraag is dus omdat ik samen met die SB live 5.1 Player de FPS1500 (5.1 speakers met subwoofer weetjewel) heb gekocht: Welke gelijkwaardige geluidskaart moet ik dan nemen die mijn FPS1500 ondersteunt? (ivm Dolby Surround en EAX.) Mijn leverancier (waar mijn pc vandaan komt) wilde mij een voorstel doen: Deze SB live 5.1 Player omruilen voor een Hercules GameSurround Muse Retail. Ik was er hier dus niet mee eens, want gezien op de website van Hercules ondersteunt deze maar 4 speakers.?? Laat maar horen.
Link naar reactie
[quote:896a774597] Op 07-03-2002 10:18, schreef SeNTiNeL0: Hee guys, Ik had flinke problemen met mijn paar maanden oude SB live 5.1 met de Epox 8KHA+ mobo met Via chipset. Nu wil ik van deze geluidskaart af, omdat deze kaart ontzettend kraakt maar de mobo wil ik houden, want deze is ZEER rap en stabiel! (niet te geloven zeg hoe snel die is!) Mijn vraag is dus omdat ik samen met die SB live 5.1 Player de FPS1500 (5.1 speakers met subwoofer weetjewel) heb gekocht: Welke gelijkwaardige geluidskaart moet ik dan nemen die mijn FPS1500 ondersteunt? (ivm Dolby Surround en EAX.) Mijn leverancier (waar mijn pc vandaan komt) wilde mij een voorstel doen: Deze SB live 5.1 Player omruilen voor een Hercules GameSurround Muse Retail. Ik was er hier dus niet mee eens, want gezien op de website van Hercules ondersteunt deze maar 4 speakers.?? Laat maar horen. [/quote:896a774597] Weet niemand iets??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...