Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ja dat wil ik ook eigenlijk weten :grin: En het liefst wil ik weten of er ook kastjes te koop zijn die je aan je tv kan hangen die het codeerwerk kunnen doen voor je :smile: zodat je op de tv kan kijken..Voor de schotel is dat er door middel van die smartcards en dan de software veranderen maar of dit ook voor de kabel er is? Wie weet een antwoord hierop ??
Link naar reactie
[quote:187d7ac856] Op 04-04-2002 14:55 schreef cartman_135: Ja dat wil ik ook eigenlijk weten :grin: En het liefst wil ik weten of er ook kastjes te koop zijn die je aan je tv kan hangen die het codeerwerk kunnen doen voor je :smile: zodat je op de tv kan kijken..Voor de schotel is dat er door middel van die smartcards en dan de software veranderen maar of dit ook voor de kabel er is? Wie weet een antwoord hierop ?? [/quote:187d7ac856]En het liefst wil ik weten of er ook kastjes te koop zijn die je aan je tv kan hangen die het codeerwerk kunnen doen voor je :smile: ja die bestaan . die kun je kopen bij elke radio tv zaak het kastjeHEET KANAAL PLUS 1>2
Link naar reactie
[quote:19330757bd] Of mag ik deze vraag hier niet stellen omdat het om iets illegaals gaat?[/quote:19330757bd] Ik kan me nog herinneren dat een hele lading Computer Idee's uit de handel is genomen vanwege de instructies om Canal+ te decoderen dmv software. Aangezien we natuurlijk niet willen dat dit forum uit de lucht wordt gehaald, laat ik deze vraag niet toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...