Ga naar inhoud

DIVX-film wil niet omgezet worden in MPEG-1?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, wie kan mij met het volgende probleem helpen: ik heb een film in DIVX-formaat die ik graag wil omzetten in MPEG-1, om de film uiteindelijk te branden als video-cd. Nu doet het volgende probleem zich voor: na omzetting van de eerste helft van de film naar MPEG-1 (instelling video-cd) met TMPGEncoder heb ik een ontzettend groot MPEG-1 videobestand (ong. 1,5 GB. voor 50 min. film), zonder geluid, en na het einde van de film blijft er een heel stuk "lege" ruimte in het video-bestand over waarbij enkel het laatste beeldfragment van de film getoond wordt. Het lijkt mij duidelijk dat er iets niet goed is met de oorspronkelijke DIVX-film. Kan ik de DIVX-film door een programma halen zodat deze fout gecorrigeerd wordt? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Allereerst erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik wist niet dat je een DIVX-bestand meteen als video-cd kon branden met Nero! Alleen, als ik dit probeer, dan zegt Nero dat er niet genoeg geheugen is voor het decoderen van het DIVX-bestand. Het bestand past er op (50 min.), maar in het menuutje van het branden staat weer iets van 10:53:04, is dat wel goed?
Link naar reactie
[quote:48ddb0194c] Op 19-02-2002 11:00, schreef Forlani: Allereerst erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik wist niet dat je een DIVX-bestand meteen als video-cd kon branden met Nero! Alleen, als ik dit probeer, dan zegt Nero dat er niet genoeg geheugen is voor het decoderen van het DIVX-bestand. Het bestand past er op (50 min.), maar in het menuutje van het branden staat weer iets van 10:53:04, is dat wel goed? [/quote:48ddb0194c] Ik gebruik zelf WinonCD en dat geeft geen enkel probleem !!!
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...