Ga naar inhoud

Video film van meer dan 700 mb splitsen


Aanbevolen berichten

Ik wil films van meer dan 700mb splitsen om daarna ze op cd te branden. ik heb premiere 6.0 en tpmgenc, dvtool enz. Ik ben er nog niet achter of het met deze programma's mogelijk is (en of het uberhaupt mogelijk is). Kan iemand mij op weg helpen met een ander programma of anders toepassen van de huidige programma's. Het branden is overigens totaal geen probleem.
Link naar reactie
hmz ik d8 dat het met adobe toch echt wel kon, of niet?

afijn ik gebruik het programma virtualdub, erg handigh voor veel dingen, ik gebruik t zelf om er mee op te nemen

het kan daar wel mee maar t gaat niet echt handig geloof ik, zit r zelf ook wel mee te rotzooien, ik zou ff in de help van premiere kijken, daar moet t mee kunnen

toruwens, welke stomme release group maakt een divx van meer dan 700 mb zonder hem te splitten? (ja ik weet echt wel dat je t over n divxje heb :smile:

Link naar reactie
quote:
Originally posted by rwilligen: De betere methode; doe het met Virtualdub, dit programma kan avi's splitsen zonder dat ze opnieuw hoeven te worden gecomprimeerd, iets wat bij premiere verplicht is en wat je liever niet wilt doen vanwege het kwaliteits verlies.

Vdub kan dat met nagenoeg iedere soort video behalve mpeg1 en mpeg2 http://www186.pair.com/vdub/index.html


Welke settings voor compressie moet ik dan gebruiken in Vdub? Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar de keuze is mij effe te groot.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...