Ga naar inhoud

Zwart kader op TV bij afspelen


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
ligt niet aan je video-kaart maar aan 't dvd-afspeel-programma....de software dus volgens mij, maar bij elk programma zit wel een optie om de grootte van je scherm in te stellen(is meestal als je rechtsklikt op het beeld bij afspelen...komt er een menu te voorschijn)..probeer 's een andere beeldverhouding in te stellen, want klinkt alsof je 'm op een breed-beeld instelling hebt staan.. anders gewoon een ander afspeel-progje..kijk 's op dit adres http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/index.html veel info en programmaatjes
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Die kaders hebben, volgens mij, met het bereik van je videokaart te maken. Op het beeldscherm van je computer is het vol scherm, maar op je tv komt dit bereik niet verder dan het beeld met kaders. Ik denk ook dat dit met de resolutieverschillen te maken hebben, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb hetzelfde probleem. Wat ik ook probeer, niets lukt. Wanneer je echter een VCD-tje brandt, zijn de kaders, als sneeuw voor de zon, verdwenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...