Ga naar inhoud

MP3 complete CD's downloaden


Aanbevolen berichten

kan iemand mij helpen aan een site waar ik een complete muziekcd kan downloaden. Vroeger via Napster was dit niet zo'n probleem maar ik ben nu even de weg kwijt. Ik gebruik Gnotella en Limewire en voor zover ik weet is het hier niet mogelijk. Oh ja voor de volledigheid: gratis downloaden want die muziekbonzen verdienen al zat.

Alvast bedankt, Legs

Link naar reactie
Wordt moeilijk volgens mij, wat ik altijd doe (Kazaa) is is eerst op artiest of titel zoeken, dan een nummer met de betreffende albumvermelding selecteren, Find more from same : album, en dan evt nav van de cover de nummers aanklikken. Maar ik hoop dat er andere interessante reacties komen want dat moet toch simpeler kunnen lijkt me. Succes Frank
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Wat betreft spyware en andere reclame banners. Download kazaalite, en download en installeer daar overheen diet kazaa. Heb je nergens meer last van! en het loopt als een treintje. Verder wil ik niet lullig zijn meneer de moderator, maar volgens mij zijn dit soort berichten niet geoorloofd op het forum (desalniettemin een goede vraag :lol: , want die handige manier zou ik ook wel even willen weten) :wink:
Link naar reactie
[quote:4a4b0cbbd9="bassment2001"]Wat betreft spyware en andere reclame banners. Download kazaalite, en download en installeer daar overheen diet kazaa. Heb je nergens meer last van! en het loopt als een treintje. Verder wil ik niet lullig zijn meneer de moderator, maar volgens mij zijn dit soort berichten niet geoorloofd op het forum (desalniettemin een goede vraag :lol: , want die handige manier zou ik ook wel even willen weten) :wink:[/quote:4a4b0cbbd9] Sorry voor de misschien stomme vraag maar ik weet niet precies was diet kazaa is? Ik weet dat kazaalite zonder spyware is maar wat is juist diet kazaa? Tnx
Link naar reactie
[quote:1eab6ae347="Leggies"] Oh ja voor de volledigheid: gratis downloaden want die muziekbonzen verdienen al zat.[/quote:1eab6ae347] Uiteraard denken er meer mensen zo over, maar het mag nog steeds niet. En dit forum is _niet_ bedoeld voor illegale dingen: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php#5 slotje dus... grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...