Ga naar inhoud

Wie kent deze CD-R


Aanbevolen berichten

Check PC Active (sorry computer!totaal) November 2001 daar staat een test van cd-r witmerken waaronder Octron ook is getest. (verkrijgbaar bij Lidl) Octron kwam als een van de besten uit de test, qua laagste prijs/hoogste kwaliteit. Ik heb verder de Octron cd niet zelf ofzo, wou je gewoon ff erop attent maken.

mvg Edward Laskowski

Link naar reactie
Check intussen het nwe decembernummer van PC Active. Daarin staat op pagina 49 in een totaal overzicht van de tests uit okt-nov en dit decembernummer. De beste zijn: Parrot - Acer - Kodak - HP - Fuji - Memorex en Sony. Alle met een zeer goeie kwaliteit, maar in volgeorde van prijs van 15,- tot 25,- Spiek anders zelf effe bij een Bruna waar de jouwe staat.

greetz, zabadak

------------------ Beter goed gestolen, dan slecht verzonnen. http://zabadak.cjb.net

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Hoe snel denken jullie dat het zal gaan. Nu zijn er 24 speed cd's, maar ik zou op 40x kunnen branden. Ik heb net anderhalve week een nieuwe pc, en 40x lijkt me een beetje overkill. Het is maar de vraag, hoelang het duurt voor er 40-speed cd's zijn, en wat die gaan kosten. Ik merk wel tov de oude brander, dat het stukken lekkerder gaat. Ook met de besproken Octron cd-r's.
Link naar reactie
40 speed cdr zijn er al een tijdje. (ik heb nu Platinum) In Juni heb ik op de laatste PC dumpdag een cakeje van 25 gekocht voor 10 euro bij een Duitser. Bij de Hollanders kostte dat 11 tot 13 euro. EN ze doen het goed bij mij op 40 speed, zowel audio als data. Bij deze 40 speed brander Plextor (heb ook een 24) kreeg ik van Nero voor het eerst wel eens de mededeling dat ie 1-2 keer een buffer underrun had voorkomen. Bij mijn 24 speed heb ik nooit die boodschap gehad. Van een kant logisch, data aanvoer voor 40 speed is niet niks .
Link naar reactie
Hoi, fijn om te horen dat ze er zijn. Op zich maakt het mij niet uit, op welke snelheid er gebrand word, ik neem er de tijd voor. Balangrijker is dat het goed lukt. Nu staat alles zo, dat een cd-r maximaal op de gegarandeerde snelheid brand. Daar kun je je geen buil aan vallen. Het leuke van de voortgang van deze topic is, dat de vraagsteller, op de ze manier veel info krijg. Dus mensen, fik ze als de branweer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...