Ga naar inhoud

90 minuten CD-R ?????


Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Ja precies zo. Ik begrijp ook niet waarom dan wel maar ik heb het al vele malen gedaan en het werkt perfect, niet alleen met de 90 min CD ook met de 99 min CD alleen moet dan wel de overburn hoger zijn ingesteld. In Nero ga je naar bestand,voorkeuren,expertfuncties en vink de optie overburn disc at once aan en zet de overburn op 89:59:00. Nu in Nero ga je de film selecteren en branden maar als image file naar de harde schijf, eenmaal klaar kies je in Nero bestand openen en kies het zonnet gebrande image file op de HD en kies nu wel voor branden naar de CD. Nero zeurt nog wel dat er geen genoeg ruimte is en stelt voor om met overburn te branden(op eigen risico), kies voor JA en als het image bestand niet groter is dan 800MB voor de 90 min CD heb je luttele minuten later een perfecte film op 'n 90 min CD. De snelheid maakt niet uit, ligt geheel aan de CD zelf, ik brand ze op 40x en ook 48x
Link naar reactie
Raar! Even stap voor stap. Je wilt een film op een 800 mb CD, avi op mpeg vermoed ik.Open Nero met de wizard, Cd branden JA,druk op volgende, een nieuwe CD compileren aanvinken en op volgende drukken, Data-CD aanvinken en op volgende drukken, een nieuwe data-cd aanmaken aanvinken en op volgende drukken en nu op voltooien drukken. Kies de film die op de harde schijf staat en breng die naar het selectie venster van Nero druk nu boven in de balk op het Brandsymbool. In het nieuwe venster moet je "image aanmaken" selecteren en dan op branden drukken. Nu verschijnt het venster Imagebestand opslaan, kies een locatie en bij bestandsnaam vul de naam in, bij opslaan als type moet je NIETS veranderen, staat op "Nero image-bestanden (*.nrg). Kies daarna voor opslaan en het image file wordt opgeslagen en gebrand naar de HD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...