Ga naar inhoud

Films opnemen met computer?


Aanbevolen berichten

[Offtopic-mode] He Johan. eindelijk weer eens op het forum? [/Offtopic-mode] 2 voorbeelden: [url=http://www.funprice.nl/listgroup.html?id=9&naam=Vga%20%7C%20TV%20Cards] Funprice [/url] (Onderaan kijken) [url=http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=137] Computerland [/url] Kopen heeft denk ik alleen zin als je er echt mee aan de slag wilt. En dus niet zo nu en dan iets opnemen. Zeker voor iemand van jou leeftijd die € 50 al duur vind voor Linux...:grin: _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-07 22:55 ]
Link naar reactie
Bang dat iemand tot de ontdekking komt dat net de brugklas achter de rug hebt? :grin: :wink: Ik had het toevallig net met iemand over webcams. Daar kun je zo'n TV-kaart ook voor gebruiken. Moet je wel een videocamera hebben. Ik bedacht me ineens dat er op de zolder (zwaar onder het stof waarschijnlijk) nog zo'n ding ligt. Denk dus niet te snel dat ie te duur is. Er zijn vele mogelijkheden. - TV kijken. - TV Opnemen. - Beelden van video(camera) digitaliseren. (eh goed nl?) - Webcam. De computerboer hier vlakbij heeft een leuke liggen voor € 75. Wordt die videocamera ook weer eens gebruikt. Dus de investering best waard.
Link naar reactie
Fout, ik heb al 2 en een half jaar de brugklas achter de rug :grin: Toevallig heeft m'n vader op een een of andere computerbeurs, stukjeCeBIT ofzo, een webcam gewonnen. Er zit een TV-in in, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik schijn ermee te kunnen opnemen van een oude camera met bandjes enzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...