Ga naar inhoud

DVD wil niet afspelen op tv


Aanbevolen berichten

Ik probeerde een DVD af te spelen op mijn tv in win XP pro d.m.v. het uitbreiden van mijn bureaublad naar mijn tweede monitor (tv) toen kreeg ik wel het bureaublad maar toen ik de DVD wilde afspelen kreeg ik alleen een zwart beeld. Ik gebruik powerdvd xp en een geforce 2 mx 32 MB van winfast. Is er misschien een manier om het beeldscherm te delen in xp in plaats van uit te breiden? alle hulp is welkom. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Je kunt je beeldscherm alleen 'clonen'. Dat wil zeggen dat hetzelfde beeld dat op je monitor staat ook op je televisie komt. Als je met een GF2MX het beeldscherm uitbreidt (zoals jij gedaan hebt) kun je niet fullscreen DVD kijken op je TV, het beeld wordt dan verdeeld over je TV en je monitor. Ik vind het erg vervelend dat nVidia dit nog niet geregeld heeft. Er werd altijd reclame gemaakt voor TwinView door te4 zeggen dat je tegelijk kunt tekstverwerken en DVD kijken, is mij nog niet gelukt (wat het nut is weet ik ook niet trouwens). Ik geloof dat ATI en Matrox dit wel goed geregeld hebben of je moet een DVD-decoder kaart kopen, dan kan het ook. Succes!
Link naar reactie
Ik heb ook geprobeerd mijn tv als hoofdscherm in te stellen toen kreeg ik alleen maar een zwart beeld op tv niet op mijn monitor, maar toen ik mijn monitor alls hoofdscherm instelde kon ik wel fullscreen de DVD bekijken op de monitor. zij er geen programma's om dit te doen? Ik heb wel een programmatje geprobeerd dat heet TVtool maar dat was een shareware versie. Zijn er misschien andere (gratis)programma's voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...