Ga naar inhoud

Miele W790 trommel draait niet meer


JS-2

Aanbevolen berichten

Hallo, De trommel van mijn Miele W790 (bovenlader) draait niet meer. In eerste instantie kon ik de trommel nog een beetje draaien om de was eruit te halen, maar waarschijnlijk heb ik daardoor het probleem verergerd omdat de trommel nu muurvast zit met de opening naar de onderkant. Heeft iemand een idee wat ik nu het beste kan doen. Mogelijk moeten de koolborstels vervangen worden; het is me ook een raadsel hoe ik überhaupt bij die dingen moet komen; de openingen aan de zijkant van het apparaat zijn veel te klein! Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Link naar reactie
Inmiddels is er een vervolg; de koolborstels zijn nog gewoon in orde. Dit brengt het probleem terug tot een trommel die in eerste instantie met de hand nog wel een beetje te bewegen was, alleen ging dat wel nogal stroef. Waar zou dit dan evt. aan kunnen liggen? Daarbij zit de opening nu aan de onderkant; is er nog een mogelijkheid om daar bij te komen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Voor wat het waard is; het probleem is gelukkig opgelost. Klep van de trommel heeft gewoon ergens vastgezeten en met mijn domme hoofd had ik het nog erger gemaakt dan het al was. Nu had er weliswaar nog niemand gereageerd, maar wie weet komt er nog een volgende keer...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo JS, Van onze wasmachine W797 bovenlader kan ik het bedieningspaneel niet loskrijgen. Hoe moet ik dat doen? W790 is ongeveer gelijk aan de W797, vandaar de vraag! Hoe is de gehele kast (beplating) te verwijderen? Dit omdat ik niet bij enkele limietschakelaars kan komen. Bij voorbaat dank, Piet
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...