Ga naar inhoud

Problemen met Miele W211 wasmahine, voer


Aanbevolen berichten

Hartstikke bedankt voor u antwoord, hoe kan ik de koolborsteld controleren? het is een bovenlader, ik weet niet of dat iets uitmaakt? het lijkt alsof de trommel ook niet meer draait, als ik hem met de hand heen en weer haal, blijft et aardig vast zitten. ik weet niet of dit normaal is? heb namelijk de wasmachine overgenomen laatst van mijn oma daar deed die het eigenlijk altijd goed, hij stond 3 jaar in de kelder bij mijn zus na het overleiden van mijn oma.
Link naar reactie
Voordat je iets gaat doen eff dit controleren Als je de machine start dan moet je hem horen ontgrendelen voordat hij water neemt Dan je hem ong 5 sec water nemen En open je de deur door middel van de nood deur opener. Gele ding bij het filter links onderin Dan de stroom eraf En dan moet je met de hand de trommel kunnen draaien. Zo niet is het bellen van een monteur nodig ivm trommel blokkering die defect is Als de trommel wel draaid Zijn het toch de koolborstels. Dan moet de rechter zijkant eraf maar als je dat nog nooit gedaan hebt is het best lastig Ik hoor het wel heb eventueel ook nog wel een goedkoop adres voor de reperatie maar dan moet ik weten waar je woont
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...