Ga naar inhoud

W353 gaat helemaal niet meer aan.....


SpixWast

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje een W353 van Miele en nu gaat deze opeens helemaal niet meer aan. Tijdens de vorige was trad dit probleem voor t eerst op. Van alles geprobeerd met de knoppen en toen maar de Windows methode als laatste optie toegepast: de hele spanning van het apparaat gehaald en Tadaa hij deed t weer. Echter deze keer is hij er helemaal mee gestopt en krijg op geen mogelijkheid aan. Ik ga zo eerst maar eens alle filter controleren zoals stof en water toevoer maar t lijkt me sterk dat dat de oorzaak is dat de machine helemaal niet meer opstart lees boot. Het is uiteindelijk een computer die alles aanstuurt in deze machine. Is er iemand met t zelfde probleem of met tips?
Link naar reactie
blijkt dat de primaire winding van de trafo op het EL150 board defect is, en dat blijkt een typisch ca 8 jaar (wat toevallig..) Miele probleem te zijn: het is een vrij speciale print trafo van 20 Volt terwijl het normaal 18 of 24 volt is... Vast ook toeval. Prijzen lopen van €79 ebay.de tot €250 en zelfs nog hoger €350 voor een onderdeel die (laten we het heeel ruim stellen) max €25 kost.
Link naar reactie
Er zijn reperatie bedrijven te vinden waarbij je hem moet opsturen en na een paar dagen weer terug krijgt voor ongeveer 75 euro Of je zoekt ergens een machine die een ander defect heeft en haalt hem daar uit Ik weet een adres waar die travo verkocht worden maar die gaan per 25 stuks dus daar heb je niks aan
Link naar reactie
In welke machines zit deze trafe? In de 900 serie soms? Voor mij is het vervangen van een trafo nl geen probleem. Heeft U mss een print met die trafo van 20V 8VA (400ma) en 20V 0.5VA (20mA)? Want voor een losse trafo vragen ze bijna het bedrag ven een revisie: 50 euro. Nvgr
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...