Ga naar inhoud

miele W934


Cees-7

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
in het schema wat in de machne zat geeft aan dat de spaning op de stuureenheid moet worden aangesloten en dan naar de schakelaar dat heb ik geprobeert maar de stekkertjes passen daar niet,bij mijn machine komt de spaning op de schakelaar en gaat met 4draden naar de stuureenheid,op het schema moeten er 5draden heen die passen niet op de schakelaar,ook moet er volgens het schema een andere schakelaar in,ben vandaag nog wat aan het speuren geweest en heb iets gevonden van een bovenlader waar de schakelaar hetzelfde aansluiting had maar verder ben ik niet gekomen misschien zou het schema van de bovenlader de juiste zijn maar die heb ik niet en weet ook niet hoe ik daar moet aan komen,Miele is niet zo geverig, dus heb ik hoop op dit forum.
Link naar reactie
Mag ik vragen hoe je aan deze machine komt ?? Het klinkt alsof. Een knutselaar hier van 2 machines 1 gemaakt heeft of het schema klopt niet of het lezen van het schema gaat niet helemaal goed. Allereerst gaat de voeding. Eerst op de 2 drukknoppen daarna 3 draden naar het deurslot 4 draden gaan naar de print boven in een edpw 150 uit mijn hoofd en dan gaat er doormiddel van een flatbandkabel singnalen naar beneden Vertel me meer of laat foto,s fan je machine zien en het schema dan kan ik je helpen
Link naar reactie
de machine komt bij iemand vandaan die een storing had en bleek dat het verwarmingselement defect was dat kwamdoordat ercotinuspaning opstond dat had ik opgelost en heeft bij mij jaren goed gewerkt tot eentijdje geleden.het over een leek die aan de machine heeft gezeten is mij niet bekent ben zelf jaren witgoed monteur geweest maar werk al 12jaar niet meer,ben er achter gekomen dat in de bovenlader W155 dezelfde schakelaar zit althans dezelfde aansluitingen maar past niet in de W934
Link naar reactie
de El140 is niet defect dat weet ik 100% de deurschkelaar heb ik gemeten en is goed waar ikaan denk dat de aan/uitschakelaar niet goed is maar weet niet welke contacten ik moet hebben aan/uit is goed maar de andere contacten weet ik niet heb daar geen gegevens van het vreemde is dat er vaaf de schakelaar naar de EL140 geen spanning komt opde juiste aansluiting.
Link naar reactie
dat ik weet dat de EL140 goed is dat deze in Duitsland getest is op storingen om hem daar ook te latenrepareren en de uitslag was geen defecten dat adres is zawisch hausgerate Marienstr.5 Reclinghausen dit bedrijf repareert en test hebben ook een ruil systeem defect moduul inleveren gerepareerde terug met een garantie van een jaar!
Link naar reactie
Nou dan kan het alleen maar de drukknop zijn je kan meten of er spanning op de stekker van de print komt. Op jou schema moet staan welke contacten je moet meten Het schema is voor meerdere machines dus het kan zijn dat er extra draden getekend zijn. Als er dan toch stroom op de EL print komt kom je op de edpw 150 de print bovenin. Ik weet niet waar je vandaan komt anders kan ik je Mischien helpen met z\'n print
Link naar reactie
ik heb geen goedschema en op de EL140 kan nooit stroom komen wel kan er spanning komen maar dat komt er niet dat is dus nu het probleem dat ik niet het juiste schema heb er gaan 4 draden vanaf de schakelaar naar de EL140 op het schema wat ik heb moeten er 5 of 6 heen.
Link naar reactie
Hoi Cees, als je het niet erg vind heb ik even een vraagje. Ik zag in een post staan dat je de machine kreeg/kocht met een defect element? Dat heb ik dus ook, en wat ik nog weet.. toen ik met mijn multimeter op de 2 draden ging meten en ik zette de wasmachine uit blijft er ongeveer 80 volt op het element staan? dat gaat alleen weg als ik de stekker uit stopcontact haal. Is dit wel normaal?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...