Ga naar inhoud

resetten van siemens wasmachine


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
hallo beste..., Onze wasmachine doet het van de één op de andere dag niet meer. IQ300 varioperfect er gaat geen enkel lampje nog branden zo dood als een pier de machine. stopcontact uitgetrokken...deur open dicht.. pompje nagekeken alles ziet er zoals voorheen prima uit machine is 4a5 jaar en weinig gebruikt. wie heeft er wijze raad technieker opgebeld zij beter nieuwe kopen zonder langs te zijn geweest is wel in Frankrijk thnxxx kunnen het de kooltjes zijn of...kan niet resetten want er komt niks uit...
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Wij hebben een Siemens IQ800, type WM56, van net 3 jaar. Sinds kort lijkt die af en toe de kluts kwijt te zijn met wasprogramma's. Als je speedperfect programma wil intoetsen, gaat het lampje van ecoperfect branden (zit ernaast). Dan wil je het volledige katoenprogramma draaien, dan gaat ineens ook het lampje van een spoelstop branden. Of je spoelstop aan of uit drukt, de wasmachine doet vervolgens helemaal niets. Ik vroeg me af of je hem zou kunnen resetten. Heb een uur lang de stroom eraf gehaald, maar dat lijkt niet te helpen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 5 weken later...
Als je zeker weet de de afvoerpomp niet verstopt of vast zit dan heb je een grote kans dat de nivo regelaar niet de juiste waterhoogte ziet. Verwijder dan het bovenblad. De nivo regelaar zit rechts boven. Trek het dunne slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer de machine dan nog eens.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 3 maanden later...
Hallo, ik heb een wasmachine wm 16e460nl/16 kreeg code f21. koolborstels vervangen. moet nu de code verwijderen. dit lukt mij niet. wie kan mij hierbij helpen. krijg nu f63 code. hoe kan ik het resetten. alles gelezen. het lukt mij niet. Harry0 kan jij mij hiermee helpen
Link naar reactie
Sluit de deur en zorg dat de programma knop op Uit staat. Draai de programm knop en 1 keer door naar Spoelen. Druk dan de Centrifuge toets in, houd hem 4 seconden ingedrukt en draai de programma knop door naar Centrifugeren. Wacht weer 4 seconden an laat de centrifuge toets los. Draai dan de programma knop door naar Uit. Hij zou nu gereset moeten zijn.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik heb een Siemens WMN16T3471. Na lang zoeken heb ik mijn wasmachine kunnen resetten. Het gaat als volgt: Op het display staan 2 opties nl. "T/min" en "Klaar in" naast elkaar. Daarboven staat een "sleutel en 3 sec." afgebeeld. Druk op de 2 opties tegelijk 3 seconden lang en je wasmachine is gereset.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Daarna de machine resetten: Zorg dat de programma knop op Uit staat en dat de deur gesloten is. Draai de programma knop in één keer door naar Centrifugeren/Droogzwieren. Druk dan de toets van de centrifuge snelheid in, houd deze ingedrukt en draai naar 3 seconden de programma knop naar Afpompen. Wacht weer 3 seconden en laat dan de centrifuge snelheids toets los en draai de programma knop door naar Uit. De machine is nu gereset en zou weer moeten werken. Onderdeelnummer koolborstels: 00605694 Zie voor het vervangen het voorbeeld filmpje [url]https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw[/url]
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...