Ga naar inhoud

resetten van siemens wasmachine


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen om mijn Siemens wm14S340NL/10 te resetten. Hij blijft na vervanging koolborstels op de beveiligingsmode staan. Moet hem resetten maar kan dit nergens vinden voor deze tiptoets wasmachine. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan doen want ik zit al 3 dagen zonder wasmachine dus crisis!!
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo. HarryO Bedankt voor de tip gevonden bij fout code F21,ik heb zelf een Siemens WM14S340 waarvan de koolborstels vervangen moesten worden ( zelf gedaan ) maar ook daarna code F43 aangaf. Siemens gebeld en moest een monteur komen voor het uitvoeren van een testprogramma ppppfff, jou tip toegepast en hij doet het weer. GAAF MAN BEDANKT Sluit deur Draai de knop naar de 8ste positie (Centrifugeren) Wacht even totdat Start/Pauze gaat knipperen Druk de centrifuge toerental knop + in en houd deze ingedrukt Wacht 2 seconden en draai dan de programma knop naar de 9de positie (Afpompen) Laat de centrifuge toerental knop los. Je krijgt nu de laatste foutmelding te zien en de machine word gereset. Draai de programma knop door naar de Uit stand.
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
ik heb wasmachine WM14Q360FG eerst zijn de zekeningen gesprongen en daarna kreeg ik code E43 was niet te vinden in de gebruiksaanwijzing. dank zij jullie hulp wasmachine gerepareerd . koolborstels besteld bij BBBradio , motor uitgeblazen met lucht en koolborstels gemonteerd . Foutcode E43 blijft verschijnen. machine resetten volgens beschrijving en alles werkt terug. een dikke merci philip
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
ik heb wasmachine WM12E161FG25 (Varioperfect E12-16) - de lampjes blijven branden en hij blijft maar 3 keer piepen met intervallen(kan m dus niet meer aanzetten). Heb m al een uur zonder stroom gezet en online klantenservice gebeld. Ik moet m nu resetten maar weet niet hoe en kan het nergens online vinden. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
NTC weerstand, maar ik begrijp wat je bedoeld. Het relais zit op de https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/artikeloverzicht/00449513 achter het bedienings paneel. Welke van de 4 het is weet ik zo niet, dacht K2 maar weet het niet zeler. Maar daar kun je snel achter komen door de printsporen van de connector te volgen. Pas op dat je geen clipjes afbreekt bij de demontage van de module van het front en de print uit de module behuizing. Ik denk dat het relais duidelijk zichtbaar verkleurt of gesmolten is. Kun je los verkrijgen bij een elektronica winkel. Noteer het volledige type van het relais, zij hebben er wel een vervanger voor.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...