Ga naar inhoud

X800pro en P4 3.2ghz


Aanbevolen berichten

[quote:024bd3340c]neem aan dat je hem al hebt?[/quote:024bd3340c] heb deze setup idd al, al een hele tijd. Maar soms heb ik de indruk dat de CPU de zeek even beperkt. Reden, bv in counterstrike, als er een ronde start en je staat daar met 15man samen en dan uit elkaar lopen, dan durft mijn fps zwaar te zakken. (eens daarna terug heel heel vlot) Evenals bij need for speed : start je een race, in het begin waar alle wagens moeten starten, dan dropt mijn fps. (daarna terug heel vlot) dit ligt volgens mij niet aan de videokaart maar aan de cpu. daarmee hier eens even vragen. [quote:024bd3340c]een a64 + 6800gt zou wss te prefereren zijn voor hetzelfde geld, echter het is een puike setup[/quote:024bd3340c] de athlon 6800gt was toen praktisch niet leverbaar, de x800pro had ie eentje van liggen in men pc verdeler, was een testexemplaar voor hen en heb deze dan overgekocht, anders was die toen ook praktisch niet te verkrijgen tegen een redelijke termijn.
Link naar reactie
[quote:16eaeecb6a]Dat niet alleen maar ik haal ook gewoon meer kills op 1024x768 dan op 1280x1024 (iig bij de oude CS 1.6 ) [/quote:16eaeecb6a] bij mij om de een of andere reden eerder omgekeerd, speelde op 1024*768 en nu op 1280*1024 en 't gaat een stuk beter(ofwel ben ik gewoon meer geoefend :wink: ) kwestie van men probleem, heb er geen last meer van, men AA stond blijkbaar op 8x, heb dit teruggeschroefd naar 4x. Men Fps in het spel zelf ligt toch zo rond de 70-80, meer dan genoeg dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...